آموزش حل مشکل Error 53 در دستگاه های بریک شده آپل ( ios ) – دانلود

دسته بندی محصول : نرم افزار های آماده نام فایل : آموزش حل مشکل Error 53 در دستگاه های بریک شده آپل ( ios )

موضوع :

آموزش حل مشکل Error 53 در دستگاه های بریک شده آپل ( ios )

اپل نسخه ی جدیدی از iOS 9.2.1 برای حل مشکل بحث برانگیز Error 53 را منتشر کرد. در ابتدا گفته می شد که دستگاه هایی که با این پیغام خطا مواجه می شوند از رده خارج می شوند؛ دستگاه و تمامی اطلاعاتش دیگر قابل استفاده نخواهد بود. اما با به روز رسانی جدید اپل دستگاه های بریک شده را می توان ریستور کرد و به روند عادی خود برگردند.
اگر شما نیز با این مشکل برخورد کرده اید لازم است که iOS 9.2.1 با شماره ساخت ۱۳D20 را دانلود نمایید و مراحل این آموزش را انجام دهید. این مشکل اغلب برای سری آیفون ۶ رخ می داد. اما گزارشاتی نیز برای دستگاه های دیگر منتشر شد که با توجه به عرضه این آپدیت برای ۸ دستگاه ظاهراً این مشکل تنها به تاچ آی دی و کاربران آیفون ۶ و ۶ پلاس محدود نمی شود.

توجه داشته باشید که این روش تنها برای دستگاه هایی که توسط تعمیرکاران غیر مجاز تعمیر شده اند و در هنگام به روزرسانی و یا ریستور با Error 53 روبرو شده اند کارایی دارد.

 

سلوشن رو در یک فایل زیپ براتون قرار دادیم که میتوانید با لینک مستقیم دانلود نمایید


 

فایل : آموزش حل مشکل Error 53 در دستگاه های بریک شده آپل ( ios ) 

برای دریافت آموزش حل مشکل Error 53 در دستگاه های بریک شده آپل ( ios ) اطلاعات کامل باید روی دکمه دریافت فایل کلیک کنید تا به وبسایت فروشنده محصول برید.

 دریـافت فایـل

برای ادامه مطلب + دانلود کلیک کنید

پشتیبانی برای آموزش حل مشکل Error 53 در دستگاه های بریک شده آپل ( ios ) 

هر فایل توسط فروشنده آن پشتیبانی میشه کافیه روی دکمه زیر کلیک کنید و از منوی بالا گزینه پشتیبانی رو انتخاب کنید و درخواست خودتون رو ارسال کنید.
توجه داشته باشید که وبسایت ما همکاری در فروش می باشد و باید درخواست خودتون رو از سایت فروشنده مطرح کنید.

دریافت پشتیبانی برای این فایل

 

کلمات کلیدی : مشکل Error 53,دستگاه های بریک شده,بریک شده آپل,ios

دانلود مشکل Error 53,دستگاه های بریک شده,بریک شده آپل,ios بصورت رایگان و آماده ، با یک کلیک فایل 400894 رو از دسته بندی نرم افزار های آماده دریافت کن و در زمانت صرفه جویی کن

دریافت آموزش حل مشکل Error 53 در دستگاه های بریک شده آپل ( ios ) با لینک مستقیم از سرور ایران با پشتیبانی 

آموزش حل مشکل Error 53 در دستگاه های بریک شده آپل ( ios ) و مشکل Error 53,دستگاه های بریک شده,بریک شده آپل,ios و نرم افزار های آماده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *