صدور بارنامه در اکسس – فرمت بارنامه رسمی

دسته بندی محصول : نرم افزار های آماده نام فایل : صدور بارنامه در اکسس – فرمت بارنامه رسمی

فرمت بارنامه رسمی

قبلا در رابطه با صدور بارنامه کامیون پرداخته بودیم و 3 نوع بارنامه خام  با فرمت فتوشاپ و 1 عدد بارنامه در اکسس در قالب برگه A4 در نرم افزار اکسس برای شما عزیزان فراهم کرده بودیم. با ادامه توضیحات این بارنامه فوق العاده با ما همراه باشید.

بی شک این نسخه از بارنامه که قرار است با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم ، اولین و بهترین برنامه صدور بارنامه در اکسس با فرمت برگه A5 می باشد ، چون تماما مشکلات و ضعف های نسخه های قبلی در این نسخه رفع شده و همچنین پرینت با برگه A5 نیز میتواند در صرفه جویی هزینه های شما تاثیرگذار باشد.

به عنوان مثال در نسخه های فتوشاپ فقط از طریق نرم افزار فتوشاپ قابلیت تغییر مشخصات وجود داشت ، از این رو امکان استفاده برای افرادی که تسلط یا آشنایی با نرم افزار فتوشاپ نداشتند فراهم نبود ، که در این نسخه بسیار آسان میتوانید تغییر اطلاعات را خودتان انجام دهید.

همچنین سرعت کار در این نسخه بسیار بالاتر از نسخه های قبلی است که با کلید TAB در کیبورد بصورت ردیفی میتوانید مشخصات را پر کنید.

 

نمونه تصویر از محیط سیستم :

 

نمونه اولیه که در تصویر بالا مشاهده کردید ، قابلیت چاپ با قالب برگه A5 و از طریق اکسس می باشد ، نمونه دوم با تغییر شکل ظاهری بارنامه را میتوانید از طریق لینک زیر دریافت کنید که در قالب برگه A5 و از طریق اکسس می باشد.

 

بارنامه در اکسس

آموزش ویدیویی کار با این سیستم بسیار حرفه ای و آسان به زودی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

توجه کنید که هر بار که فرم بارنامه را پر میکنید ، چند دکمه در اختیار شما قرار دارد :

  1. همان لحظه چاپ کنید
  2. ذخیره کنید
  3. حذف کنید
  4. فرم در لحظه خالی کنید
  5. بارنامه ثبت شده قبلی نمایش داده شود
  6. بارنامه ثبت شده بعدی نمایش داده شود

توجه فرمایید که هر بار که فرم را پرکنید میتوانید آن را ذخیره کنید تا در موارد بعدی در صورت مورد نیاز آن را مجدد چاپ کنید یا پیگیری کنید.

حالا که صحبت از پیگیری شد ، پس به اینجاش دقت کنید :

شما میتوانید  بر اساس 5 مورد ، بارنامه مورد نظر ثبت شده در قبل را جستوجو کنید :

  1. بر اساس کد ملی گیرنده
  2. بر اساس کد پستی گیرنده
  3. براساس کدرهگیری بارنامه
  4. بر اساس شماره بارنامه
  5. بر اساس نام راننده اول

در این 5 روش فقط موارد بصورت لیستی در اختیار شما قرار میگیرد اما اگر بخواهید در قالب بارنامه برای شما ظاهر شود تا مجددا پرینت کنید باید کد رهگیری بارنامه یا شماره بارنامه را از موارد بالا پیدا کرده و در قسمت جستوجوی بارنامه در قالب بارنامه جستوجو کنید.

در قالب بارنامه شما میتوانید با در دست داشتن کد رهگیری یا شماره بارنامه بارنامه مورد نظر را پیدا کرده و مجددا چاپ کرده یا حذف نمایید.

 

دانلود بارنامه خام در اکسس

این بارنامه با بقیه فرق داره !

چه فرقی داره؟ 0 تا 100 این بارنامه از ابتدا طراحی شده و دانلود شده از اینترنت نیست ، و به همین دلیل کیفیت چاپ بسیار بالایی دارد ، و البته ، پس زمینه تماما سفید دارد و مانند عکس های اسکن شده که پس زمینه های کرم یا طوسی دارند نیست.

پس به همین دلیل عکس مهر یا امضای شرکتی یا شخص خاصی بر روی برگه نیست! و مهر و امضای شما بعد از چاپ به پای برگه خواهد خورد.

در یک کلام این سیستم یک نرم افزار کامل و جامع برای صدور بارنامه است ، و درصورتی که نیاز به شخصی سازی دارید ، میتوانیم برای شما شخصی سازی انجام دهیم.

اگر در این سیستم مشکل یا ابهامی میبینید سریعا با ما در ارتباط باشید تا در نسخه جدید رفع کنیم.

 


 

فایل : صدور بارنامه در اکسس – فرمت بارنامه رسمی 

برای دریافت صدور بارنامه در اکسس – فرمت بارنامه رسمی اطلاعات کامل باید روی دکمه دریافت فایل کلیک کنید تا به وبسایت فروشنده محصول برید.

 دریـافت فایـل

برای ادامه مطلب + دانلود کلیک کنید

پشتیبانی برای صدور بارنامه در اکسس – فرمت بارنامه رسمی 

هر فایل توسط فروشنده آن پشتیبانی میشه کافیه روی دکمه زیر کلیک کنید و از منوی بالا گزینه پشتیبانی رو انتخاب کنید و درخواست خودتون رو ارسال کنید.
توجه داشته باشید که وبسایت ما همکاری در فروش می باشد و باید درخواست خودتون رو از سایت فروشنده مطرح کنید.

دریافت پشتیبانی برای این فایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *