صدور بارنامه کامیون با اکسس

دسته بندی محصول : نرم افزار های آماده نام فایل : صدور بارنامه کامیون با اکسس

فرم خام بارنامه در اکسس

نکته: این بارنامه فقط بر روی برگه A4 قابل چاپ است و امکان چاپ بر روی برگه A5 وجود ندارد.

قبلا در رابطه با صدور بارنامه کامیون پرداخته بودیم و 3 نوع بارنامه خام برای شما عزیزان فراهم کرده بودیم که البته این بارنامه های خام فقط از طریق نرم افزار فتوشاپ قابلیت تغییر مشخصات وجود داشت ، از این رو امکان استفاده برای افرادی که تسلط یا آشنایی با نرم افزار فتوشاپ نداشتند فراهم نبود.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا این بارنامه خام را بر روی نرم افزار access که زیر مجموعه microsoft office است ، پیاده کنیم ، که مزیت های زیادی هم به همراه داشته است ، با ما در ادامه توضیحات همراه باشید.

قبل از هرگونه توضیحات در این باره میتوانید ویدیو آشنایی و راهنمایی استفاده ، این بارنامه خام در اکسس را در این ویدیو مشاهده کنید.

 

ویژگی هایی که این فایل اکسس برای شما فراهم آورده است بدین صورت است که ، فرم خام در اختیار شما قرار دارد ، هنگامی که این فرم را پر کردید با یک کلید آن را چاپ میکنید ، و سپس با یک کلید دیگر تمامی محتویات آن را در بانک اطلاعاتی ذخیره میکنید.

انواع بارنامه, خرید بارنامه, دانلود فرم خام بارنامه, دانلود نمونه فرم بارنامه, عکس بارنامه, فایل اکسل بارنامه, فرم بارنامه باربری, نمونه بارنامه, نمونه بارنامه بین المللی, نمونه بارنامه کامیون, نمونه بارنامه وانت بار-صدور بارنامه کامیون - فرم خام بارنامه

هر موقع که نیاز به آن بارنامه داشتید میتوانید با کلید های قبلی و بعدی به آن بازگردید ، اگر تعداد بارنامه های شما بسیار زیاد است و با کلید های قبلی و بعدی نمیتوان آن ها را پیدا کرد ، نگران نباشید.

شما میتوانید بر اساس 4 مورد ، بارنامه مورد نظر را جستوجو کنید :

  1. بر اساس کد ملی گیرنده
  2. بر اساس کد پستی گیرنده
  3. براساس کدرهگیری بارنامه
  4. بر اساس شماره بارنامه

بر اساس موارد بالا شما میتوانید بین بارنامه ها جستوجو و کاوش کنید و بارنامه مورد نظراتان را پیدا کنید و اطلاعات آن را مشاهده کنید.

 

صدور بارنامه کامیون

در کنار کلید ها ، یک کلید برای حذف کل اطلاعات یک بارنامه نیز قرار داده شده است ، تا در مواقع اشتباه بتوانید به حذف آن اقدام کنید. (در تصویر زیر مشاهده کنید)

این کلید ها هم در بالای بارنامه و هم در پایین بارنامه جهت سهولت در استفاده قرار دارند ، اما در چاپ برگه بارنامه ، چاپ نمیشوند.

انواع بارنامه, خرید بارنامه, دانلود فرم خام بارنامه, دانلود نمونه فرم بارنامه, عکس بارنامه, فایل اکسل بارنامه, فرم بارنامه باربری, نمونه بارنامه, نمونه بارنامه بین المللی, نمونه بارنامه کامیون, نمونه بارنامه وانت بار-صدور بارنامه کامیون - فرم خام بارنامه

 

بطور کلی این سیستم بدین صورت است که در تصویر فوق میبینید ، اما مهم ترین نکته این سیستم چیست؟

مهم ترین نکته این است که تمامی افراد ، حتی کسانی که هیچگونه آشنایی با این نرم افزار ندارند میتوانند از این برنامه استفاده کنند ، و اگر به هر دلیلی نتوانند با این سیستم کار کنند ، در ویدیوی فوق که ابتدای توضیحات قرار داده شده 0 تا 100 نحوه استفاده را توضیح داده ایم.

حتی آموزش پرینت اصولی بارنامه !!

 

توجه داشته باشید که این سیستم هیچگونه پسوردی ندارد و قابل توسعه می باشد.

نظرات و سوالات خود را در رابطه با فرم خام بارنامه در اکسس با ما در میان بگذارید.

 


 

فایل : صدور بارنامه کامیون با اکسس 

برای دریافت صدور بارنامه کامیون با اکسس اطلاعات کامل باید روی دکمه دریافت فایل کلیک کنید تا به وبسایت فروشنده محصول برید.

 دریـافت فایـل

برای ادامه مطلب + دانلود کلیک کنید

پشتیبانی برای صدور بارنامه کامیون با اکسس 

هر فایل توسط فروشنده آن پشتیبانی میشه کافیه روی دکمه زیر کلیک کنید و از منوی بالا گزینه پشتیبانی رو انتخاب کنید و درخواست خودتون رو ارسال کنید.
توجه داشته باشید که وبسایت ما همکاری در فروش می باشد و باید درخواست خودتون رو از سایت فروشنده مطرح کنید.

دریافت پشتیبانی برای این فایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *