نرم افزار حسابداری مدارس غیر انتفاعی پویاپرداز

دسته بندی محصول : نرم افزار های آماده نام فایل : نرم افزار حسابداری مدارس غیر انتفاعی پویاپرداز

???? امکانات نرم افزار حسابداری مدارس غیر دولتی پویا پرداز:
 
☑️ امکان ثبت آسان اسناد حسابداری و چاپ آنها با لوگو و آرم دلخواه:
در صفحه اصلی برنامه، با زدن کلید [ثبت سند حسابداری] پنجره مربوطه باز شده و با وارد کردن عنوان سند در بالای پنجره و زدن کلید [Enter] علامت مکان نما به اولین خانه جدول پایین منتقل میشود. با دوبار زدن [Enter] لیست کدهای حسابداری باز شده و میتوانید با جستجوی کد حساب مورد نظر و زدن کلید [Down] (فلش پایین) از لیست کدها آنرا انتخاب کنید و کلید [Enter] را زده وارد پنجره قبلی (ثبت سند حسابداری) شوید. علامت مکان نما با هر [Enter] به خانه‌های بعدی جدول منتقل شده و شما میتوانید با وارد کردن [شرح]،[بدهکار] و [بستانکار] اطلاعات لازم را ثبت کنید. سطرهای بعد را به همین ترتیب کامل کرده و در نهایت جهت ثبت و چاپ سند کلید [ثبت و چاپ] در بالای پنجره را کلیک کنید. جهت نشان دادن لوگو یا آرم در بالای برگه‌ها در پنجره [تنظیمات] در قسمت لوگو فایل مربوطه با پسوند [BMP] را تنظیم کنید.

☑️ چاپ دفتر روزنامه:
با زدن کلید [لیست اسناد حسابداری] ضمن مشاهده تمام حسابهای ثبت شده، میتوان همه اسناد را به ترتیب شماره سنددر قالب دفتر روزنامه چاپ نمود.

☑️ جستجوی اسناد:
با زدن کلید [جستجو] سه امکان برای جستجو برای شما فراهم میشود:
– جستجو بر اساس عنوان سند
– جستجو بر اساس شماره سند
– جستجو بر اساس مبلغ

☑️ تعریف سرفصلها و حسابها و کدهای مربوطه:
در دو بخش [لیست سرفصلها] و [لیست حسابها] میتوانید سرفصلها و زیر مجموعه‌های آنها را وارد کرده و در جداولی جداگانه مشاهده نمود.

☑️ چاپ دفتر کل:
با زدن کلید [لیست حسابها] و کلیک کردن کلید [دفتر کل] در بالای صفحه، میتوان تمام تراکنشهای ملی مربوط به حساب انتخاب شده را مشاهده و چاپ نمود. (تصویر بالا)

☑️ تراز مالی:
با زدن گزینه [تراز مالی] در منوی [گزارشات] دربالای صفحه اصلی، امکان مشاهده پیش نمایش و چاپ فراهم میشود.

☑️ چاپ مجدد سند حسابداری:
چنانچه در زمان ثبت سند فراموش کردید آنرا چاپ کنید و یا جهت چاپ مجدد اسناد، از سه طریق میتوانید سند مربوطه را مجددا چاپ کنید:
• با زدن کلید [چاپ آخرین سند] در صفحه اصلی
• با انتخاب گزینه [چاپ آخرین سند] در منوی گزارشات
• با زدن کلید [مشاهده سند] در بالای پنجره لیست اسناد حسابداری

☑️ پشتیبانگیری خودکار در مسیر پیش فرض:
در پنجره [تنظیمات] در قسمت [مسیر پوشه پشتیبان] با زدن کلید [جستجو] محل ذخیره پوشه پشتیبان برنامه را تعیین کنید تا برنامه بصورت خودکار در زمان خروج، یک کپی از اطلاعات برنامه را در آن مسیر ذخیره کند.

☑️ بستن سال مالی و ایجاد سال مالی جدید:
در منوی [امکانات] با زدن گزینه [ایجاد سال مالی جدید] میتوانید تمام حسابها را بسته و مانده‌ها را به سال مالی جدید منتقل کنید.

☑️ ویرایش اسناد:
در صورت نیاز به ویرایش سند ثبت شده قابل ویرایش بوده بدین منظور برای ویرایش و چاپ مجدد سند در لیست اسناد حسابداری کلید [ویرایش سند] را انتخاب کنید.
و امکانات گوناگون دیگر… 

???? این نرم افزار برای چه مشاغلی مناسب است؟
???? تمام مدارس و آموزشگاهها
???? تمام مشاغل و شرکتها (بدلیل ایجاد کدهای مورد نیاز مدارس در برنامه فوق، برای استفاده در کاربریهای دیگر، کدینگ مورد نیاز جایگزین گردد)


 

فایل : نرم افزار حسابداری مدارس غیر انتفاعی پویاپرداز 

برای دریافت نرم افزار حسابداری مدارس غیر انتفاعی پویاپرداز اطلاعات کامل باید روی دکمه دریافت فایل کلیک کنید تا به وبسایت فروشنده محصول برید.

 دریـافت فایـل

برای ادامه مطلب + دانلود کلیک کنید

پشتیبانی برای نرم افزار حسابداری مدارس غیر انتفاعی پویاپرداز 

هر فایل توسط فروشنده آن پشتیبانی میشه کافیه روی دکمه زیر کلیک کنید و از منوی بالا گزینه پشتیبانی رو انتخاب کنید و درخواست خودتون رو ارسال کنید.
توجه داشته باشید که وبسایت ما همکاری در فروش می باشد و باید درخواست خودتون رو از سایت فروشنده مطرح کنید.

دریافت پشتیبانی برای این فایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *